2014. május 16., péntek

14.5.2014

Storm ír arról hogy MÉGSEM lesznek a betervezett 9.1es nerferk/buffok:
Storm azt mondja a változások nem mindig szisztematikusak és érthetőek a játékosok számára - nem tiszta mért buffolnak egy tankot amikor egy másikat nem. A fejlesztők megegyeztek abban hogy az újraegyensúlyozás szisztematikusabb lesz és a fejlesztők magyarázatot fognak adni hogy egy tank mért lett buffolva vagy nerfelve.

Ezért tehát hogy a szisztematikus megközelítés életbe léphesse, a tervezett buff/nerf egyelőre elamard. Az egyetlen változás ami megmarad:
- TD álca érték csökkenés lövés után.
- Könnyű tank beosztás változás
- MT-25 és VK2801 buff
- Sherman alap torony 105mm ROF nerf (ez lemaradt múltkor)
- Orosz UBR-354KA 76mm sebzés növelés 5el. (ez bug fix)

Storm hozzáteszi hogy ez nem azt jelenti hogy elamard a Hellcat és Tiger nerf. Meg fog történni de majd egy komplexebb feladat lesz. A fejlesztők komplexebb és kifinomultabb magyarázatot fognak majd adni mért történnek.



- VK Porche nincs buffolva pedig kéne? "Majd megtörténik"
- Az arany lőszerek használata kb 10-15% (néha 20) - van amikor több de hivatalos adatokat nem adnak ki
- Storm megerősíti hogy az aranylőszer statisztikák nem azt mutatják hogy az arany lőszer dominálna
- Az arany lőszer statisztikák kb ugyan olyanok az egész játékra.
- Storm azt mondja részben egyet érthet a páncél szerepének növelésével.
- skill MM? Storm: "Ha lesz olyan akkor külön játékmódban mint pl "ranked random"
- A normalizációt nem csökkentik tovább. Így is elég picit

- A fejlesztők dolgoznak azon a  problémán hogy a játék picit megfagy amikor egy új tankot derítesz fel.
- Az egyik terv a nerf/buffra hogy szintenként balanszonak
- K: "A fórumokon a noobok boldogak, T18-al és Hellcat-al fognak játszani!" V: "Legalább valaki boldog"
- a 6os szint egyensúlyról: "Nos, ha újraegyensúlyozzuk a Hellcat-ot, akkor a KV-1S-et is újra kell, hogy javítva legyen a szint."
- a 9.2-ben, "komplexebb megközelítés lesz" az újraegyensúlyozáshoz (Storm hozzáteszi: "ha meg tudjuk csinálni")
- 9.1-nem hoz HD modelleket, nincs kapcsolatban
- a játékosok rámutattak Stormnak, hogy vannak más ágyúk ahol az arany lőszer sebzés nem aránylik az ezüst lőszerhez, Storm azt mondta, hogy kivizsgálja (SS: ez egy hiba, arányulniuk kéne)
- Storm megerősítette: minden 4-7es szintű könnyű tanknak (a kivételektől eltekintve) fejlesztve lesz az MM szórása, a legnagyobb csataszint kivételével
- az M46 Patton hordozó kapacitása nem lesz buffolva a 9.1-ben
- Veider azt mondja, hogy a Hellcat nerf lényege, hogy jelenleg a tank túl univerzális, nem olyan mint egy TD, inkább mint egy közepes tank, ezért van, hogy a Hellcat inkább közepes tank szerű tulajdonságait nerfelni tervezik a 9.1-ben, miközben a TD-szerű tulajdonságai maradnak, a szép ágyú, és lefelé hajlási szöghöz nem nyúltak
- a 9.1 javítás technikai lesz különböző javításokkal, nem lesz nagy tartalom (csak egy új pálya)
- Storm elismeri, hogy az FPS gondok sajnos nem lettek javítva a 9.1-ben
- Storm azt mondja, hogy az átütő erő csökkenés a távolság növekedésével paraméter növelése nem jó megoldás a páncél szerepének növelésére, mert az alacsony átütéssel rendelkezők megsínylenék, a nagyon naggyal rendelkezők észre sem vennék
- K: "Van tervben általános nerf a szovjet 10es médiumokra 2014-ben?" V: "Miért csak a szovjeteket?"
- ágyú pontosság picit csökkenni fog a pontossági rendszer által, nem pedig tank tulajdonságok nerfelésével, mert az általános pontosság túl nagy, ez a tankokra vonatkozik - nem artira (SS: vagy legalábbis az artikról külön terveznek)
- Támadás a Sand River-en még mindig kiszedésre kerül, ha jól értem (SS: ez nem tiszta)
- Storm megerősíti, hogy a 9.1-es FPS gondokkal küzd, vizsgálják a problémát
- Storm azt mondja, hogy "túl sok papírtankot csináltak" (SS: lol a szovjet LT( és WT E-100)
- Christie tankok jönnek, de nem egyhamar
- Storm azt mondja, hogy kisebb javítások készítése (pl. csak tank változtatásokkal) lehetséges, de körülményes a tesztelés mennyisége miatt, WG nem fogja ezt tenni
- jelenleg a mutató, 1 javítás 1,5 hónaponként
- Veider elmagyarázza, hogy mindkettő Tiger (P és H) nerfelése össze van kapcsolva - Tiger P jelenleg kiegyensúlyozatlan (SS: de csak picit), de nagyon kiegyensúlyozatlan lenne, ha csak a Tiger H-t nerfelnék, mindkettőt egyszerre kell nerfelni
- Veider azt mondja, hogy a Maus rendben van, csak nem való mindenkinek
- Storm azt mondja, hogy 10es szinten is játszik és nincs túl kevés TD, de túl sok sincs ahhoz, hogy probléma legyen
- Storm szerint, TD-k 25-30%-ot tesznek ki a 9-10es szintű csatákban a tanklétszámból, hozzáteszi, hogy azoknak akik rengeteg TD-s képet tesznek fel nincs igazuk, pár kép nem reflektálja a valódi helyzetet
- Storm azt mondja, hogy nem játszik sokat, túl sok munkája van, bízik a munkatársaiban, akik SOKAT játszanak
- SU-101 buff? "Dolgozunk rajta. Egyelőre nincs kommentár"
- ARL V39 -t is megfigyelik
- van rá ötlet a WG-nél, hogy általánosságban átdöntsék a fő értéket (SS: a fő tényezőt abban, hogy mennyi ezüstöt szerzel) az okott sebzésről (pl. bónusz adásával a páncél által felfogott lövésnél)
- habár a fenti pont logikusnak tűnik Veider elmagyarázza, hogy nem olyan könnyű. Pl. ha berakunk bónuszt a páncélod által bevédett sebzéshez, a könnyű tank 750dmg lövedékeket pattinthat és azonnal sokkal több bónuszt kap mint kéne, mert az lövedék sokkal több lehet mint pl. az életerőpontja
- prémium TD-k nem lesznek nerfelve
- +/-25 RNG nem lesz csökkentve
- egyelőre, nincsenek pontos tervek a FV215b (183) megváltoztatására
- az ok amiért az arany lőszer mennyisége nincs korlátozva a játékban az, hogy nyereségveszteséget okoznak a Wargamingnak és a tény, hogy akik teljes arany lőszeren játszanak kevésbé érdekesnek találnák a játékot
- a történelmi csatákban nincs bent néhány tank ami a valóságban részt vett a csatában (pl KV-1 Kursk-ban), mert teljesen használhatatlanok volnának és csak golyófogónak volnának jók
- az ásások a Kharkov főtéren a Kharkov pályán történelmileg hitelesek, ott voltak a 2.VH-ban a Wargaming történelmi tanácsadók állítása alapján
- Kharkov nem jön ki HD-ben
- Evilly megerősíti, hogy a "kiszivárgott HD tartalom választó" igazi, és még dolgoznak rajta
- a megvilágítás a9.0-ban elkezdett hatalmas GPU erőforrásokat felemészteni, a fejlesztők Ambient Occlusion-t (SS: azt hiszem), egy magas minőségűre váltották
- a tömörített hangok nem csökkentik a játékteljesítményt, Storm azt mondja, hogy tesztelték és a különbség a tömörített és nem tömörített hangok között kb. 0,1%
- ez egyetlen különbség a HD és nem hD modellek között a textúra minősége lesz
- tervben vannak javítások a túl fényes alacsonyabb szintű textúrákhoz hamarosan
- az információ, hogy a T23E3 ugyanolyan sebességgel fog rendelkezi előre- és hátramenetben is elavult, 11km/h-ra lesz csökkentve

3 megjegyzés:

  1. Ha a 9.1-el tovább csökken az fps, akkor a jelenlegi gépem miatt egy időre búcsút inthetek a játéknak :( így is bőven 20 fps alatt van az átlagom (tudom, abaszkusz... ;D ) Márpedig úgytünik hogy ezügyben előre mentegetőznek.
    Hellcat nerf halasztásnak nem örülök annyira. Jobban gyülölöm mint a kv1s-t. A lila pedók hellcattel nyomják, a piros pedók meg kv1s-el, következésképpen az utóbbi aberáltakat jóval könnyebb lenyomni. De ha betartják azt amit írtak, (halasztva persze), akkor jó durva nerfet kap majd :D alig várom. Karöltve a td álcabónusz nerfel, általános pontosság nerfel, meg light tank buffal mindjárt nem lesz annyira láthatatlan :) Kiváncsi vagyok hány lilának esik majd le hirtelen a statja :P
    SU101 vonalat húzom, nem rossz egyébként, de gun depression buff jócskán ráférne, mert ez a legnagyobb baja, nem a célzókör mérete, sőt, az nekem eddig sem okozott gondot, nem értem miért azt birizgálják? MT25: gyülölöm, és nem a tank miatt, hanem a T50-2 csere miatt :( vissza akarom kapni :(
    Ez a T23E3 meg egyre érdektelenebb számomra :S Az eddigi CW reward tankokat mind irigylem azoktól akik meg tudták szerezni, de ez nem mozgat meg. Pedig eredeti tolatási sebességel talán még fun lett volna; de így egyre inkább 12 egy tucat lesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy ágyú sülyedését buffolni nem lehet. Először is nem lóghat bele a testbe. Illetve bár ez a legtöbb zárt tankon nincs animálva nem üthet ki az ágyú segge a torony tetején. Szóval elégé behatárolt főleg egy létező tanknál.
      Ha a hellcat és a KV-1S megkapja a maga gyengítését lesz más amivel a stat huszárok nyomhatják. Megszaporodnak a KV-2-ők és az egyéb nyalánkságok.
      Az FPS-ről nem tudok nyilatkozni még 2 azonos összeállítású gépen is eltérhet. Ezért is olyan nehéz kijavítani a hibákat.

      Törlés
    2. Nem értem a lilák elleni kárörvendést, tekintve, hogy az én általam ismert lilák, még az általuk iszonyat sz@r-nak emlegetett tankokkal is sokkal jobban nyomják az átlagnál.
      Szal sztem ez rohadtul nem tank függő.

      Törlés