2013. június 12., szerda

11.06.2013

- a fejlesztők nem foglalkoznak a WoT wikivel
- nem lesz "különleges "cybersport" WoT mód csökkentett RNG-vel (véletlenfaktor)
- SerB szeretné levenni a történelmileg nem hiteles M-62-őt az is-4-ről (SS: de nem fogja, nem kell pánikolni)
- a prémium jármű vásárlási lehetőségek nem lesznek a vevő játékbeli statisztikáihoz mérten korlátozva (SS: egy játékos azt javasolta, hogy pl. magas szintű prémiumokat csak bizonyos számú csata után lehessen venni)
- az Xbox WoT béta teszt nincs az US szerver acc.-okhoz kötve
- a fejlesztők nem fognak aktív képességeket tenni a játékba (SS: aktív, vagyis meg kell nyomni egy gombot a játékban, hogy bekapcsoljon), mert nem akarnak több gombot, mint az alap 3 a fogyócikkeknek (4,5,6)
- Xbox WoT nem lesz moddolható, a szerverek teljesen külön lesznek a PC változattól
- valószínűleg nem lesznek különleges pályák a történelmi csatákhoz
- a _RU címkének a teszt szerveren nincs köze a roaminghoz
- Xbox WoT, Xbox 360 exkluzív lesz
- túl korai több információt mondani a Blitz-ről
- Xbox WoT nem a One .ra készült, mert a One -nak még nincs megfelelő felhasználószáma
- a tény, hogy a WoT billentyűzetkiosztásnál van még 3 gomb fogyócikkeknek, nem azt jelenti, hogy lesz még több fogyócikk hely, csak szükség esetére vannak
- a billentyűzetkiosztás nem lesz úgy átdolgozva, hogy egy fogyócikk ugyan ahhoz a billentyűzethez van kötve a fogyócikk helytől függetlenül
- mikor az új tűzoltó rendszer be lesz vezetve, többé nem lesz lehetőség kézileg aktiválni a tűzoltókészüléket
- a lánctalpak "ellenállóképessége" (SS: korábban megerősítették, hogy 3x nagyobb középen, mint a szélein) nem a lánctalp páncélzatára utal, hanem a HP-ra(életerő) (Maus pl.: a lánctalp széleinek kb. 200HP-ja van, de a közepének 600HP), a "közép" kb. a görgők részét jelenti, kb. ahonnét a földhöz érnek a láncok, az újra elemelkedésükig
- a tény, hogy a WoT Xbox-nak arany fiók kell a működéshez: "Sajnáljuk - ezek a szabályok."
- Xbox WoT támogatni fogja a Live archivements-eket a jelek szerint
- mikor az IS-6-ot 9es normál tank pozícióra tárgyalták, az M-62-vel volt felszerelve
- a lövedék becsapódási szöge nem befolyásolja az átütést, mikor a lánctalp modul páncélról van szó
- SerB úgy gondolja, a 6. érzék-et nerfelni kéne
- SerB nem hiszi, hogy a brit tankok túl népszerűtlenek lennének
- SerB-nek újfajta trollkodási módszere van: azt mondja az embereknek, hogy részegek és alkoholisták: K: "AMX-50B rosszabb a T57-nél, vannak tervek buffolásra?" V: "Többet iszol, mint Winston Churchill reggelente. Vannak tervek a változtatására?"
- Storm azt mondja, hogy ezen dokumentumok szerint, a SU-101 ágyú mozgási sebessége korrekt
- nincsenek tervek az általános +/-2 -es MM szórás csökkentésére
- Storm elmagyarázza, hogy a való életbeli tankosok miért nem céloztak az elülső alsó páncélra, annak ellenére, hogy a játékban ez sérülékeny terület: "Mert a való életben, az elülső alsó páncélt gyakran területi egyenetlenségek eltakarták. A tankosok amúgy sem gyenge pontokra céloztak, hanem a körvonalakra."
- a 0.8.6-ban a távolság amin a tankok mozgását hallani lehet 150m-re lesz állítva, jelenleg kevesebb
- a lövedékek hatótávolsága méterben 325-390m a gyorstüzelő ágyúkon és 720 a normál nem-artikon
- jelenleg nincsenek tervek annak megoldására mikor - roncs mögött vagy máshol elrejtve - az ellenséges célpont nem megfelelően villantja fel a körvonalat
- Komarin és Swamp vissza fog térni
- lehetséges, hogy a WoWp funkció mikor a csata előtt össze lehet hasonlítani a saját gépet az ellenségével, be lesz rakva a Wot-ba

És bónusz:
- megerősítették, hogy a 8.8 hoz Néhány új járművet és azt is, hogy nem amerikai normálok lesznek
(ezzel kapcsolatban, még csak pletykák vannak: Brit ág, Chieftai prottal végződve, állítólag pár könnyű tank...20pdr-el. Különös xD)

Teljes 8.6 MM tábla

2 megjegyzés:

  1. (véletlenfaktor)-ral
    Brit tankok
    Churchill
    mozgását
    ellenséges
    Brit

    VálaszTörlés