2013. június 17., hétfő

16.02.2013

Oroszokhoz kedden érkezik a 0.8.6. EU-hoz valószínűleg szerda vagy csütörtök, de az utóbbi a valószínűbb.

-plusz infó az izraeli IS-3-ról:  igazából traktornak használták, módosított motorral és váltóval rendelkezett, a T-54/55-ből vett alkatrészekkel és új hűtési rendszerrel, a jelek szerint az eredeti ágyút használta így alkalmas prémium járműnek
- a T-35 prémium tanknak nem lesz történelmileg hiteles legénysége (11 fő), SerB szerint nem szükséges
- SerB azt mondja, hogy a fejlesztők nem foglalkoznak a "bundázott" meccsekkel és nem érdekli őket, hogy mekkora híre van az ilyen postoknak (SS: a jelek szerint botrány van a RU szerveren, hogy a "normál" csatás versenyek nyereményei több klán prominens tagjai között kerültek ki, többeket arra a végeredményre sugallva, hogy ezek a klántagok "megbundázták" a csatákat a nyereményekért. És igen, ez megtörtént az EU szerveren is már, emlékszem egy olyan esetre, mikor az ilyen "csapatokat" megfosztották a nyereményeiktől. DX: igen, ilyen hangok vannak EU szerveren is, hogy úgy is megint ugyan azok nyernek, és valószínűleg nálunk is egyszerre nyomják le a csata gombot.)
-a normalizáció nem érvényes a lánctalp találatokra
- SerB az új pályák esési esélyeiről: "Általában, az új pálya esési esélynövelése be van kapcsolva az új javításokkor, mert a következőben megint jön újabb pálya."
- a motor akkor is kigyulladhat, ha nem sárgul be
- elméletileg lehetséges, hogy az IS-4-nek csak a D-25 ágyúja legyen, ami a jelenlegi arany lőszert ezüstként lőné, de egyenlőre ez csak SerB személyes kívánsága, át fogja nézni a járművet
- Tiger II sebesség növelés: "Mikor elkészül, kész lesz."
- amikor a T-50 történelmi sebességéről kérdezték, SerB azt mondta, hogy a 64km/h lehetséges a T-50-nek, a gyári tesztek alatt elérték
- SerB állítása szerint a SU-100Y megfelelően teljesít az osztályában
- a WoWp-ban a legénység 100%-ra való képzése 400 aranyba kerül, a WoT 200 aranyával szemben. SerB azt mondja, hogy nincsenek egyenlőre tervek a WoT legénység kiképzés árának emelésére (DX: na meg azért gondoljunk bele, hogy WoWp-ban csak 1-2 legénységi tag van, míg WoT-ban azért ennél több)
- nincs betervezve semmiféle speciális feljelentés az "ellenség fedezése a szövetségesek ellen"-re (SS: valószínűleg a csapattárs elé berohanást jelenti, így blokkolva a társunkat, hogy lőjön az ellenfélre)
- SerB szeret a KV-5-el pénzt gyűjteni
- általánosságban (a "free-to-win" (DX:"ingyen nyerhetsz" durván fordítva.) elvhez kapcsolódva) a prémium járművek nem lesznek buffolva (a prémium tank játékosoknak van lehetőségük normálon játszani) (DX: felkerült egy videó a WG "free-to-win elvéről. Ebben azt magyarázzák el, hogy ezt azt jelenti, hogy nem kell pénzt belefektetni, hogy nyerhessen az ember. Vannak játékok pl. Battlefield Play4free, ahol igazi pénzért jobb felszerelést vehetsz, így egyértelmű előnyhöz juttatva. De a WG ezt nem szeretné, mert akik nem tesznek bele pénzt hátrányban lennének. Ezért van az, hogy itt a normál tankok teljesen kifejleszthetők, mindenkinek ugyan annyi az esélye. Személy szerint játszottam BF-P4F-vel, és pay-to-win bizony)
- az acc. feltörés megelőzéssel kapcsolatban: nem lehetséges 2mentési2 pontokat létrehozni az accokhoz, SerB azt mondja, hogy mikor a játékos acc. adatbázis egyszerűen át van másolva a teszt szerverre az egy hosszadalmas folyamat, lehetetlen naponta ilyet csinálni, és a helyi gépen tároll acc. adat pedig nem lehet
- a T29 antenna hiba (SS: a toronyhoz tetejéhez való zoomolásnál a kamera oldalra ugrál) javítva lesz a kliens oldali fizika bevezetésekot
- a Ferdinand felszegecselt 100mm-es páncéllemeze nem működik repeszpáncélként, mert nincs tér a lemez és a tényleges páncél között
- a játékba a saját zene berakásának lehetősége nincs betervezve
- lineáris legénységi tag képesség fejlődés sincs betervezve a WoT-ba
- T14 ágyú átütése a jelek szerint nem lesz növelve, és a történelmileg nem hiteles 105mm-es howitzer-re való lecserélése sem lesz: "Ha nem tetszik, ne játssz vele."
- SerB szerint a Maus versenyképes a normál csatákban
- nincsenek tervek a közlejövőre, egy "kódos azonosító" bevezetésére, Battle.net szerűen
- "melyik tankok semmisítették meg az enyémet" statisztika, nagy valószínűséggel nem lesz berakva
- a szerver oldali visszajátszások bevezetésével, a jelek szerint bejön annak a lehetősége, hogy megnézhesd és analizáld hol találták el a tankodat a csatában
- Sturer Emil-t nem vették számításba 7es prémium Td-khez
- a kliens oldali fizikának nagyon kis hatása lesz a web-forgalomra (ping)
- Superpershing valószínűleg a 8.7-ben lesz az új modellre változtatva
- az új fejlesztett repeszpáncél bónusz a lerohanási/ütközési sebzésre is hatással lesz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése