2013. június 18., kedd

17.06.2013

- K: "Nem féltek az emberek haragjától, ha nem lesznek nerfelve az artik?" V: "A megalománia rossz dolog. Vigyázz magadra."
- SerB a nagy kaliberű arti lövedékek vékony felületekről való lepattanásával kapcsolatban: "Nos igen, 8 inch. tengerészeti lövedékek lepattantak a 25mm vastag páncélról, szóval?" (SS: néhány játékos arra gyanakszik, hogy a Wargaming valahogy szórakozik a HEAT arti lőszerek lepattanásaival)
- HEAT lepattanási szög 80°, normálnál 70°
- még 7 ágnyira elég szivjet nehéz ank van, de nincsenek tervek ennyi berakására
- habár a WoT, WoTp és WoTs accok egyesítve lesznek, ez nem igaz a klánokra, a klánok nem lesznek egyesítettek
- a 0.8.6-ban, a bokor álca alapjáraton változatlan marad, mert "ez jobb megoldás" (SS: az új bokor álca rendszer tele volt hibákkal)
- az álca rendszer teljes átdolgozást kap, de nem egyhamar
- K: "A prémium lőszer nerffel kapcsolatban, az 59-16 legnagyobb ágyúja buffolva lesz?" V: "Ne játssz a 59-16 legnagyobb ágyújával."
- kliens oldali fizika bemutató: "Amikor elkészül, kész lesz"
- a fejlesztők próbálnak nem olyan képességeket betenni, amik a fő képességhez hasonlóan működnének (SS: pl. egy képesség ami csökkentené az újratöltési időt, ami a Töltő fő képessége)
- nemzet-függő képességek lehetséges lesznek, de nem most
- Vickers MBT és Vijayanta (SS: fejlesztett indiai Vickers MBT másolat)? "Nincs komment"
- fejlesztett kínai Type 59 plusz páncéllal és új ágyúval nem lesz, a jelenlegi elég
- modern pályákat (SS: modern építészettel pl.) direkt elkerülik a fejlesztők
- SerB a "free-to-win" elvről "A játékunkban, az arany nem ad semmiféle előnyt a csatában. Fejlődésben viszont igen. És ez a jövőben is így lesz. Ezzel nem tudok mit tenni." Az arany és ezüstel kiképzett legénységek közti különbségről: "Bármikor fejlesztheted a legénységed a csatában. A lustasággal nem tudok mit tenni." A modul kifejlesztésről is ezt mondja - szabad vagy normál XP-ből kifejleszthetőek.
- a víznek semmilyen hatása sincs a lövedékekre, valami hatása lesz, de nem egyhamar
- a megsemmisült tankkal való ütközéskor nem vesztesz HP-t. ha mégis úgy látod, akkor valószínűleg úgy találtad el, hogy még élt a tank, csak rossz sorrendben kaptad meg az üzeneteket
- "assist" (segítő) bónusz a lehetséges sebzéshez nem lesz (SerB: várom már az időt, mikor a játékosok a játk letöltéséért is bónuszt kérnek)
- nincsenek tervek 4 fős szakaszra
- nem lesznek modok úgy ahogy vannak berakva a kliensbe, de SerB azt mondja, hogy "kölcsön vehetnek" pár ötletet
- a Halálos szem képesség hatással lesz a motortűz esélyére. de csak indirekt (a motor eltalálásának esélyét növelve), nem növeli magát a motor kigyulladásának esélyét
- a gyorstüzelésű ágyúknak csökkentve van a motortűz okozási esélyük, így kompenzálva, hogy minden találat felgyújthatja a motort
SerB magyarázata: "Mikor egy lövedék eltalálj a motort, egyfajta "mentő dobás" dobódik (enélkül a játék játszhatatlan lenne, a veteránoknak talán mond valamit 0.4.0-és javítás) - pl. sérülés okozódik a motoron valamilyen valószínűséggel. Minden egyes sebzéssel a motorra, egy bizonyos határ után esély lesz a tűzre. Az 50% alatti motor sárga lesz, a 0% alatti piros. Ez a kapcsolat a kritikus találatok és tüzek között - a modul sérülés."
 - a prémium járművek nem felelnek meg az alap velük egy osztályban lévő járműveknek - valamivel jobbak, de az Elit járműveknek azonos osztályban viszont jobbnak kell lenniük.

Bónusznak itt egy kis WoT - Xbox 360 (hang sajnos nincs)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése