2013. június 28., péntek

27.06.2013

- MM rossz (egyik oldalon nehéz tankok, a másikon artik) "De szörnyű..."
- K: "Mik a kínai szerver specifikációi?" V: "A kínai játékosok kevésbé irigyek."
- második francia arti ág, egyenlőre nincs tervbe véve
- a 0.8.6 után a arti játékok száma "többszörösen" visszaesett, "sok" játékos eladta az artiját, egyenlőre, SerB szerint a tervek szerint alakul az artikra szánt hatás
- a magas szintű jövedelmezőség azért lett bevezetve, mert "bizonyos egyenlőtlenség volt az előre számított és tényleges jármű profit között"
- SerB azt mondja, az új jutalom tankok rendesen vannak egyensúlyozva, annak ellenére, hogy nagyon jó (klánháború) játékosok kapják, ami kicsit torzít a statisztikán
- Sturmgeschütz E-75 (Spielberg's Special Panzer Variants/Spielberg Speciális Panzer Verziói -ra építve) nem lesz berakva a játékba, mert nincsen információ róla (SS: az előbb említett könyvben Spielberg megemlíti, hogy volt terv egy StuG projektra az E-75-re építve - de semmi több, nincsenek részletek, vázlatok, stb.)
- mialatt a modul osztály szám, csak egy önkényes szám, a jármű osztály szám nem, mert az egyszintű járművek egyensúlyozásánál van használva, (míg az egyosztályú modulok nincsenek egymáshoz egyensúlyozva)
- Japán áh: "Kész lesz, mikor elkészül."
- SerB a vályog kerítések átlőhetetlenségével kapcsolatban: "Képzeljétek el ezt: amikor egy lövedék eltalálja a kerítést, elkezd megfordulni." (SS: mármint, fejtetőre, egy kinullázva az átlövési képességet), a jövőben ez meg fog változni (átlőhetőek lesznek a kerítések), de a jövőben is az akadályokon átlövés következtében a lövedék veszíteni fog az átütő képességéből, így SerB a terep saját hasznunkra fordítását javasolja
- T58 túl erős még 10esnek is, nem lesz "prémium" 9-10 es tankok
- Object 140 "teljesen lehetséges" (SS: Úgy érzem ez egy szovjet 9es tank lesz, ez egy Kharkov kísérleti tank, Object 430-al egyidőben tervezve, amihez képest valamivel rosszabb volt) - így néz ki:
- SerB nem szeretne hamis WG tankokat, de beismeri, hogy az E50M többségében WG találmány, való életbeni tervekre és megoldásokra alapozva
- a fényhatás az új Sacred Valley pályán nem tűnik természetellenesnek, SerB szerint a pályát fényképek alapján készítették - nincs a valóságban ilyen terület, de az építészet és környezeti elemek valóságosak
- a RU szerver medál eventjeivel kapcsolatban, ami arti megöléséért jár, miközben egyáltalán nincs hozzá elég arti, nem trollkodás, SerB szerint: „Néha egy szivar csak egy szivar.” (DX: SS eredetileg "banán" -ról fordította a szivaros Freud szólásra, mert a banán az orosz megfelelője a szólásnak a kutatásai alapján, amit én most magyarul írtam.)
- SerB azt mondja, hogy a jelenlegi növekedett TD szám rendben van, a csapatok egyensúlyban vannak
- a jelek szerint (ha jól érti SS), az Object 430U egyenlőre nem lesz (SS leellenőrzi)
- Object 770 nem lesz, mert 11-12-körülre lenne osztályozva (SS: egy kísérleti nehéz tank a késő 50es évekből, egy modern 130mm M-65 ágyúval felszerelve, 280mm-es átütéssel 1000m-en), így néz ki:

- a szovjetek nem kapnak egyhamar 3. nehéz ágat
- a tény, hogy objektumok és járművek rendelkeznek üveg részekkel amik nem átlátszóak, nem technikai korlátok miatta van, hanem mert így a kliens gépnek nem kell felesleges dolgokra erőforrásokat fordítania
- nyitott tetejű járművek nem kapnak bónuszt fejlesztett szellőzésért, ez a "bónusz" már alapból benne van az alap statisztikáikban
- 11es és nagyobb járművek nem lesznek
- SerB azt mondja, hogy habár az IS-7-et szükséges volt betenni a játékba, a játék egész jól elvolna a T58 nélkül
- arany lőszer limit csatánként, nem lesz
- SerB a War Thunder garázs csatákkal kapcsolatban: "Különösképpen a War Thunderban, a mi véleményünk szerint, a garázs csaták nem voltak sikeresek (a "pay to win"/fizess, hogy nyerj részeket beleértve) - ez egyike a projekt komoly hibáinak."
- Előérzet képesség bekapcsolhat az autoloader dob újratöltésnél
- a lehetőség, hogy egy tank "eltolja önmagát" mikor egy akadálynak forgatja a testét, nem fog visszatérni
- nincsenek tervek egy "önmagad megadása" lehetőségre a játékban
- habár az összes ágyú megpróbálja imitálni a valós életbeli párjának teljesítményét, mikor átütésről van szó, sokukhoz egyszerűen nem volt elég adata a WG-nek
- Storm azt mondja, hogy többfajta lőszer betétele egy autoloader sorozatba nem szükséges
- lehetséges, hogy felbukkan egy 8as prémium 200+os átütéssel az év végéig
- a 0.8.6-ban visszatért az AMX ELC testének egérrel való forgatásának lehetősége (mint TD-k), nem tudni, hogy véglegesen-e
- a legénység megsemmisülésének esélye azonos minden Fejlesztési ág típusban (SS: vagyis egyiknek sincs különleges legénységmentő dobása, vagy keményebb legénysége)
- egyenlőre a tűzoltás mechanizmus nem lesz megváltoztatva
- Scout Panther jól teljesít 7es szinten

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése