2013. szeptember 18., szerda

17.9.2013

- SerB szerint az, hogy a 0.8.8-ban egyik csapao egy 10es nehéz tankot kap, mialatt a másik csapat egy 10es artit normális, mert " a tankok nem egymás ellen vannak kiegyensúlyozva"
- SerB-nek tetszik a WT E-100 modell
- 122mm legnagyobb ágyú a WZ-120-ra túl sokXP-be kerül? "Ne játssz a WZ-120-al"
- (előző kérdéshez kapcsolódóan) K: "Viccen kívül, 200 ezer XP egy tankon egy ágyúért 2,5X több, mint más tankokon" V: "Micsoda pech"
- lehetséges, hogy a kölcsönbérleti orosz Lee és Sherman megérkezik az előrelátható jövőben

- T-35 nem jön idén vagy jövőre a jelek szerint (SS: fura)
- T-44-122 nem lesz elérhető normál játékosoknak, szuperteszter ajándék
- prémium tankok küldetések jutalmaként? "Passz, de nem valószínű"
- Panzer IV Hydro és SU-85i normál-csata játékosoknak? "Amikor elkészül"
- lehetséges, hogy valamikor a jövőben prémium "derp" tankok howlitzer lövegekkel lesznek, de egyelőre nincsenek rá tervek
- lesznek történelmileg gyors (mozgékony) francia tankok 1-4-es szinteken
- FCM 36 megjelenhet 2es szinten, SerB ránéz
- 8as francia közepes prémium tank? "Később meglátjuk"
- Wargaming (a Tactical Press-el) valószínűleg repülőkről is fog könyvet készíteni, nem csak tankokról (SS: csak Oroszul)
- SerB szerint a hátsó-tornyos VK4502-vel kényelmes a játék, annak ellenére, hogy a játékosok unalmasságra hivatkozva sírnak. Azt is mondja, hogy a DW2 normálisan teljesít
- elméletileg a WoT motorban lévő fizika korlátlan sebesség megengedésére képes (SS: korábban a sebesség 72km/h-ra volt korlátozva a motor miatt)
- a közeli/picit távolabbi jövőben: további fizikai fejlesztések, új CW, történelmi csaták
- Swamp és Komarin pályák rosszak? "A véleményed, mint mindig.... (SS: nagyon fontos nekünk) (DX: személy szerint nekem egyelőre tetszenek az átdolgozott pályák :D)
- Object 261 TD-ként viselkedve túl erős? "Ne menj szemtől szembe az Object 261-el" (nincsen tervben a megváltoztatása)
- Type 59 és korlátozott MM - Storm szerint úgy illik bele, ahogy most van
- a régi Statisztika képernyő nem fog viszatérni
- nem lesz általános nerf a TD-knek (ahogy artinak volt), és TD mennyiséghatár/csata sem lesz, Storm azt mondja, hogy "egyszerűen nincs rá szükség"
- nem lesz átalakítva a garázs kezelőfelület
- K: "Miért nerefeltétek a kínai és US HEAT lőszereket?" V: "Ne lőjj kínai és US HEAT lőszerekkel"
- ZIS-4 ágyúnak a T-34-en tűzgyorsaság nerfelés? "Ne játssz ZIS-4 ágyúval a T-34-en"
- teljességgel lehetséges, hogy néhány nemzetnek nem lesznek magas szintű könnyű tankjai, míg másoknak igen. Pl. a briteknek nincs semmi alkalmas magas szintű felderítőnek, de SerB azt is mondja, hogy ez ügyben még nem kutakodtak Bovingtonban
- a jelek szerint a KV-3 alap és középső motorok nem lesznek átdolgozva (Storm azt mondja, hogy a V-5 kísérleti, a V-2IS sorozatgyártott motor)
- az okai annak, hogy néhány medál ki lett véve az egyéni tank statisztikából (Kay, Carius medál) "technikai okok voltak"
- Mountain Pass-on a hegyhez vezető út (ahol a játékosok campelni szoktak) azért lett kivéve, hogy "megváltozzon a játékmenet"
-a 9es szintű Panzer IV vázra épülő Waffentrager azért lett, mert "nem találtak semmi mást", a többi 9es TD-nek megfelelő HP-val fog rendelkezni
- lehetséges, hogy a különböző pályáknak lesz tavasz/nyár/ősz/tél beállítása, többfajta fény és ég textúrája - ezen tanácskoztak, lehetséges lesz, de nem egyhamar
- a felfüggesztés sebzése nem csökkenti a terepjárhatóságot
- Chaffee idővel át lesz dolgozva
- lehetséges a Tetrach árulva lesz, de nem "feltétlenül prémium tankként" (SS: Tetrarch régen brit normál könnyű tankként volt betervezve)
- az új 6os prototípus Panther és Tiger újraegyensúlyozásnak semmi köze a elkövetkező történelmi csatákhoz, ez külön dolog volt
- egyelőre a szerver nem lesz direkt a garázsból kiválasztható
- lehetséges, hogy lehetséges lesz úgy szervert váltani, hogy nem kell miatta feloszlatni a szakaszt vagy a századot
- a kőkerítések a jelek szerint blokkolják a láthatóságot, alacsony TD-k elbújhatnak mögötte
- a szerevrek azért vannak számmal jelölve (RU1,2..stb.), mert a számokat könnyebb megjegyezni, mint absztrakt neveket (nem lesznek a város után elnevezve, ahol fizikailag vannak)
- lehetséges, hogy ha találnak egy új érdekes járművet egy olyan helyre ami már foglalt, akkor az a jármű egy alternatív útvonalként lesz hozzáadva (pl. Ferdinand/JP2)
- lehetséges, hogy ha egy nemzetnek nincs elég járműve egy 2./3. ághoz, akkor ezek a járművek egy részleges miniágként fognak bekerülni, ami visszavezet a fő ágba (pl. Kína)
- HEAT és APCR ugyan annyit sebez, mint az AP lövedék "játékbeli okok miatt"
- A-44 motorja túl gyakran kap kritikus sebzést még ciklonszűrővel is? "Ne játsz A-44-el"
- további fejlesztések lesznek a csapatsebzés-büntető rendszeren
- VK4502A lefelé hajlási szöge meg lesz változtatva, "ha szükséges"
- K: "Fejlesztők, gondolkodtatok a kistérkép fejlesztésén?" V: "Nem, nincs agyunk, nem gondolkozunk."
- lehetséges, hogy az abszolút számok visszatérnek a nyerési statisztikába (mint 8.7-ben volt)
- amikor egy kék (csapattárs-gyilkos) csapattagot lősz, az nem számít bele a sebzés okozás jutalomba
- SerB a sírókról: "Nem érdekelnek (DX: finoman fordítva :P) az egyéni hisztérikus játékosok, koldusok és idióták. Ne keverjük őket össze a normál játékosokkal - sajnos, kis része a két csoportnak fedi egymást."
- K: "Másnaposan válaszolsz a kérdésekre?" V: "Nem, nem szenvedek másnaposságtól. De a téma, ha jól értem, közel áll hozzád? :)"
- SerB a modokról, és a modderekkel való együttműködésről: "Mi és modderek általában különböző állásponton vagyunk - mi sok mod funkciót nem tartunk fontosnak. Továbbá, nem szeretnénk ha a kezelőfelületünk úgy nézne ki, mint egy Excel tábla. Én pl. nem használok modokat. Ennek megfelelően, azoknak akiknek a normál kezelőfelület nem elég és egy "excel-szerű" felületre vágynak, be fogjuk vezetni a hivatalos mod támogatást (hitelesítésükkel együtt)
- vannak elérhető kínai artik, egyedül a 9es és 10e szint nincs még eldöntve, nincsen semmijük ami egyértelműen hasonlítható a jelenlegi artikhoz
- az átlagos csaataidő megnövekedett az arti-nerf óta, de nem lényegesen
- WG nem teszi közzé, hogy hogyan fog a megbundázott század csaták ellen fellépni
- több változatosság a megsemmisített járműveknek tervben van, de ez nem jelenti azt, hogy lyuk lesz rajtuk ott ahol eltalálták őket, az technikailag túl nehéz volna
- a kifejleszthető test modulok nincsenek a történelmi csatákhoz kötve
- WG előkészíti a fejlesztett WoT grafikát, de egyenlőre nem lesz bejelentve
- Munster nem akarja kiadni a RU251 információkat, szóval még nem készült el
- Szovjet A-41 tank (fejlesztett T-34 program prototípus) lehet bekerül a játékba mint egy opcionális test az A-43-hoz
- kifejleszthető test modulok nagy valószínűséggel jövőre jönnek, mert rengeteg modellező munka van velük


DX: Mindig mikor ilyet mondanak, hogy technikailag nem lehetséges eszembe jut a kerekes jármű történet:
Lesznek?
Technikailag nem lehetséges.......(időkihagyás).......... Hát a fejlesztőink éppen a fizikán dolgoztak, mikor véletlenül elérték, hogy mégis lehet berakni kerekes járművet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése