2013. szeptember 25., szerda

24.9.2013

- RNG nem lesz lecsökkentve
- a bázison cempelő AFK tankok felrobbanása 1mp-vel az utolsó ellenséges tank kilövése után (hogy javítási sebzést kapjanak) már régóta bent van (SS: fura, sosem tűnt fel)
- képesség alapú MM nem lesz
- lesznek változatosabb küldetések
- 100% legénység képesség reset ezüstért, nem lesz
- a századok nem változnak egyelőre, de új 7vs7 formátum lesz

- lesz különleges szakaszkereső kezelőfelület (ahogy a századoknál van most)
- Storm a javított löveg-pontosság eredményeiről: "Egyelőre, minden jól néz ki."
- HE lövedék felrobbanások kidönthetnek fákat. SerB azt mondja, hogy a kör amin belül a fák ledőlnek, nem azonos a robbanási körrel, mert a fákat kidőlésük előtt egy bizonyos mennyiségű sebzésnek kell érnie, így a kör valamivel kisebb. Nem arti HE lövés is kidöntheti a fákat.
- TD-knek nincs jobb szórásuk a célzókeresztben, mint más osztályoknak
- az ok, hogy az ágyúcsöveket olyan nehéz tényléegesen sebezni az, hogy a fejlesztők nem akarják mindenki sérült ágyúcsővel futkosson
- teljességgel lehetséges, hogy a kifejleszthető testek magukkal hozzák a Panzer IV, StuG és Panzer III -at Schürzen-el (plusz oldalpáncél)
- nem volt pontosság nerf az utolsó 2 javításban
- K: "Ebben a csatában, alig kaptam több XP-t, mint a 0 sebzést okozó fickó, ez igazságtalan."V: "Ez azt jelenti, hogy alig voltál jobb az AFK játékosnál. Fejleszd a képességeidet."
- SerB nem tartja problémának, hogy a pontosság buff után több erősen páncélozott járművet (T95, Tortoise) gyakrabban krittelik
- a pontatlan "derp" ágyúk találati aránya a pontosság buffal "a többi ágyúval arányban nőtt"
- SerB azt mondja, hogy nem szeret semmilyen játékos osztályozást, ő a játékos képességeit a nyerési mutatója alapján nézi: "Mert az okozott sebzés, felderítés, találati arány, stb. csak eszközök a győzelemhez."
- a WoWp-ban a jó játékosok sokkal többször nyernek, mint a WoT-ban, és a rossz játékosok többször is vesztenek
- a játékosok század statisztikái külön lesznek az általános statisztikáktól, a szakasz statisztikák az általános részbe fognak tartozni ("ki akadályoz meg, hogy a barátaiddal menj szakaszt?" - ezen a ponton néhányan arról kezdtek el sírni, hogy szakaszok előnyben vannak, SerB erre azt válaszolta, hogy az emberek egyszerűen ilyenek: az együttműködés jobb eredményeket hoz
- másodperces újratöltés-számláló: amikor elkészül (SS: valószínűleg 8.9)
- K: "Sok csata 0-15-ra végződik nekem, ez meg fog változni a jövőben?" V: "Igen, amikor már nem fogod elrontani."
- a support nem adja vissza a teljes árát a tanknak, ha véletlenül eladod a tankot ("már nem óvodások a játékosok")
- az iker-kapcsolt 122mm ST-I egyelőre nem lesz berakva, csak ötletként van
- K: "Kijavítjátok a Telia.net-es laggzást?" V: "Sajnos még nem vettük meg a Telia-t"
- néhány orosz járműnek (T-70, SU-76) kettő motorja volt összekapcsolva. SerB azt mondja, ha egyiket kilőtték akkor a jármű mozgásképtelen lett, mert a másik motor is blokkolva lett.
- SerB nem fog részt venni stream-ekben: "bocsi, nincs rá időm"
- "fontos achievementek" kézi kiválasztása (a szolgálati lap első oldalára) nincs tervben
- a 9.0-ben, a grafikus fejlesztés azzal kezdődik, hogy új megvilágítási filtereket teszünk be
- a jelek szerint az arany fogyócikkek működési alapelve nem fog változni
- nem lesz lehetőség a zászlók/feliratok tetszőleges helyre való pakolására
- SerB állítása szerint, hogy van védelem a hamis panaszok ellen a játékon belüli panaszkezelő rendszerben
- ha kettő különböző accod van a gépen lévő Windowson, akkor mindkettő acc. beállításai elmenthetőek, a különböző Windows felhasználóként különböző acc.-ba való bejelentkezéssel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése