2013. szeptember 19., csütörtök

18.9.2013

- WoT átváltása egy másik motorra nincs terveben
- jelenleg az orosz szerverek jelentősen megnövekedett várakozási idővel rendelkeznek, utánajárnak
- RU251-el kapcsolatban, WG pontos méretekre és fényképekre vár
- néhány játékos azt javasolt a csapattárs-gyilkolás ellen, hogy lehetne egy olyan rendszer, ami blokkolja a lövést, amint egy baráti játékos a célkeresztbe kerül. Ez nem lesz, mert furcsa szituációkhoz vezethet. (SS: El tudom képzelni, hogy a trollok kihasználnák ezt)

- a pontos feltétele egy játékos csapattárs-ölés alatti kékké válásának nem lesz kiadva
- K: "Amikor egy tankról lelövik a lánctalpat és kigyullad, akkor miért nem a tűzjelentés hangzik el előbb? Fontosabb a lánctalpaknál." V: "Mert a sérülés sorrendje általában más: először a motor és üzemanyagtartály sérül meg és utána kezdődik a tűz. És nem fogjuk késleltetni az összes üzenetet azért hogy berakjunk "tűz van-e" ellenőrzéseket.
- K: "Mennyi ideig fog tartani a klánnév változtatás tesztelése?" V: "Ameddig szükséges."
- SerB szerint, a legtöbb játékos 5-6os szinten játszik. Azt is hozzáteszi, hogy a WG-nek ez pont megfelelő,  nem szükséges a játékosokat egyenlően szétosztani a szinteken.
- a brit LL (lendlease/kölcsöadási) ág ( Firefly és Sentinel-el) nagy valószínűséggel a mostani top brit tankokba fog belevezetni. (SS: értsd: nincs új top LL tank)
- SerB állítása szerint, a Browning M2 .50cal HMG túl gyenge normál járműveknek
- kifejleszthető testek és a tankok újramodellezése lépésről lépésre történik, nem egyszerre
- a nyilvános teszt alatt, csak a játékon-belüli boltban lévő tankok lehetnek tesztelhetőek, SerB azt mondja, hogy a nyilvános teszt lényege nem az, hogy megengedjék, hogy a játékosok prémium tankokat teszteljenek, az csak egyike a kevésbé fontos lehetőségeknek.
- K: "Melyik tankon van a legtöbb poligon?" V: "Valami amerikai arti ha jól emlékszem."
- a legproblémásabban elkészített modell az Object 704 volt - WG-nek Kubinka-ba kellett mennie újra lemérni
- SerB azt mondja, hogy egy CVM/noobmeter-szerű funkció bevezetésének ötlete, már a béta óta létezik, de egyelőre nem lesz
- K: "Elmondhatod, hogy Chris Taylor stúdiója min dolgozik?" V: "Nagyon szép játékokon."
- a különböző chat csatornák kikapcsolásának lehetősége (SS: pl. kikapcsolni az általánost, de megmarad a szakasz) nem lesz
- SerB állítása szerint az FV4202 nem lesz megváltoztatva (SS: a valóságban sokkal rosszabb páncélzata volt, mint a játékban), az egyetlen változtatás neki ami tervben van, az a történelmileg hiteles ágyú, mint alap-ágyú (SS: 20pdr Type B)
- World of Tanks fejlettebb shader-eket hoz majd (SS: 3.0) a jövőben (SerB: "Fejlesztéseken el kell kezdeni gondolkozni.")
- a Lakesville nyugati sarkában lévő talaj "nehéz terepnek" számít, ezért ollyan lassúak a tankok ott
- a járműváltozások listája a 8.9-hez elkészült
- az alternatív orosz 9es közepes (Object 430 prototípus) nem jön a 8.9-ben, nincs róla bővebb információ
- úgy tűnik, hogy az új testek kifejlesztése a felfüggesztéshez fog kapcsolódni (SS: nem lesz egy másik "test modul", az új test a felfüggesztéshez fog kapcsolódni - ez eléggé rossz ötlet)
- a páncélnak a modellen nins igazi vastagsága, csak egy szimpla vonal hozzárendelt páncélértékkel - SS: ez fontos, nézzétek:

A játékban, a piros nyilas szituáció nem történhet meg, mert a páncél csak egy vonal. Más-szóval, ha egy lövedék átüti a páncélt a nyíllal jelölt helyen , akkor egyszerűen a nominális elülső páncél értékként könyvelődne a páncélvastagság. Ugyanez igaz a hegesztésekre, de néhány hegesztésnek mesterségesen vastagabb a páncélzónája.

- a jelek szerint, az ágyú "beragadása" a pl. a Tundra pályán miközben egy nagy szikla fedezéket elhagy a tank nem lesz javítva
- Löwe nem lesz átváltoztatva normál járművé és berakva a német nehéz ágba annak ellenére, hogy tökéletesen belillene (SS: bocsi, nincs Krupp ág), mert "népszerű prémium jármű". SerV később kijelenti, hogy ilyesmi megtörtént a Type59-el - WZ-120, de az egy különleges eset volt, mert a kínaiaknak nem volt elég tankjuk.
- SerB megerősíti, hogy a WoT grafikai követelményei meg fognak nőni ("nem lehet majd a nagyi számológépén játszani"), de azt is leszögezi, hogy megpróbálnak megőrizni minden lehetséges régi beállítást
- egy kattintásra legénység berakás a járműbe (mint kivételnél) lesz
- a hiba, ami miatt a célkereszt beállítások nem mentődnek el a visszajátszáskor javítva lesz (amikor elkészül)
- a Type 62 eredeti szélességéhez való visszatérésével kapcsolatban: a modellező volt aki hibázott, nem hibás mérésekből származik
- SerB kijelentése szerint a ténynek, hogy a World of Tanks Xbox exklúziv semmi köze ahhoz, hogy a War Thunder és még egy orosz tank-játék kijön a Playstationra, mert a tárgyalások a Microsofttal már 2 éve elkezdődtek. SerB azt is leszögezi, hogy egyelőre a játékhoz Microsoft Gold Live acc. kell és addig amig a Microsoft is rá nem jön, hogy a fizetős accok nem a jó út, addig így is marad,
- K: "SerB, mivel egyre több és több a WoT-al versengő játék, egyetértesz-e azzal, hogy több vetélytárs nagyobb minőséget jelent?" V: "Azt figyelembe véve, hogy olyan 100 fajta szójaszósz van és 20 fajta kenyér, valahogy kétlem. Jöjjenek csak, majd meglátjuk."
- nem lesz roaming kínai szerverre, a roaming követelmények még nem lettek eldöntve
- SerB szereti az M40-43-at
- nem lesznek berakva plusz különbségek az Object.140 és T-62A között, mert a járművek a valóságban is nagyon hasonlítottak egymásra
- a tény, hogy a 8.8 után néhány pálya sötétebb lett SerB állítása szerint "normális megvilágítási effektus"
- a felszerelés grafikus berakásával kapcsolatban, az álcahálón már évekkel ezelőtt elgondolkoztak de túl nehéz berakni technikailag. a Repesz páncélnak nem lesz grafikus megjelenítése (bent van a járműben)
- egy orosz játékos nemrég látogatást tett Kubinkában és ugy látta, hogy az M46 Patton nem rendelkezik a vezetőnél periszkóppal:
SerB azt válaszolta, hogy ez azért van, mert a vezető egy eldobható (találat esetén) műanyag periszkópot használt a csatában.

És pár válasz Storm-tól a modellváltozásokkal kapcsolatban:
- a lánckapcsolások az új IS-3 modell orrán igazából megfelelnek a valódi lánctalp szélességének, annak ellenére, hogy nem úgy néz ki
- a jelek szerint a Panzer V/IV további egyensúlyozáson fog átesni, nem csak a modell, ha jól értem, akkor ágyú lefelé-hajlásszög buffot kap
- az IS-3 és a Panzer V/IV is ütközési modell változtatásokon fog átesni, de nem lesz nagy: V/IV változtatások - a test a Panther D-hez fog tartozni, a torony a Panzer IV Ausf.H-hoz (SS: értsd - a test a jelenlegi játékban lévő Panther-é lesz, a torony pedig azonos lesz a jelenlegi játékban lévő legnagyobb Panzer IV torony)
- IS-3 tornyok változtatásokon fognak átesni, felőg a legnagyobb
- KV-220 nem kap buffot (SS: nagyon hasznos az EU játékosoknak)
- a fejlesztők valamikor gondolkoztak V/IV torony (oda volt hegesztve a valóságban) mozgathatatlanságán, de úgy döntöttek, hogy forgatható legyen, mert anélkül lehetetlen lett volna kiegyensúlyozni
- T34 és Löwe nem lesznek buffolva
- IS-4 elülső páncél nem lesz kijavítva a történelmi 61°-ra


DX: elnézést a napokban tapasztalt összevisszaságért. Szokni kell az új munkahelyhez való igazodást, és a sulihoz. De tesszük ahogy erőnkből telik, nem maradtok friss hírek nélkül, ennyi biztos:) Előfordulhat nem mindig ugyanabban az időpontban kerül fel, ezért elnézést kérünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése