2013. május 7., kedd

07.05.2013 - 1. rész

Megerősítve: 0.8.6 nem jön előbb mint 3-4 hét múlva az orosz szerverre

- ha jól értem az orosz szervernek van most egy speciális programja - ha Elfogadom-ra kattintasz, akkor információkat küld a gépedről a Wargaming-nek, hogy "segítse a játékfejlesztést". SerB azt mondja, hogy sok játékos elfogadta. (DX: Steam már évek óta csinálja ezt.)
- SerB-nek tetszik a WoT:Generals projekt, de jobban szereti a sima WoT-ot
- tank sérülés, ha sziklába/épületbe rohansz nincs betervezve
- SerB azt mondja, hogy a havas pályákon ugyan olyan a lánctalp tapadás mint a többi pályán, pl. nem driftelnek jobban a tankok a havon....egyenlőre
- 76mm átütés az 59-16-on "történelmileg hiteles", a 76 mm-s ágyú többé-kevésbé analógja a szovjet D-56T-nek
- nincs hivatalos infó a 0.8.6-ról egyenlőre ("később lesz hivatalosan bejelentve")
- nem valószínű, hogy a régi prémium tankok át lesznek dolgozva (kinézetre sem)
- megerősítették, hogy az újonann kifejlesztett tankoknak korlátozott MM-jük van...kivéve, ha nagyon kevés játékos van a szerveren (pl. korán reggel), ilyenkor fel van függesztve ez a szabály
- T58 Nehéz nem valószínű megjelenik
- lehet, hogy az amerikaiak kapnak 8as könnyűt
- nem valószínű, hogy lesz amerikai autoloaderes TD (SerB:" nem emlékszem egy olyanra sem")
- nem lesz átmenet magsabb szintű tankból, egy alacsonyabba egy másik ágon a fejlesztési ágban (SS: vagyis pl. egy 7esből kifejleszteni egy másik ágon lévő 6ost)
- ha jól értem, akkor a távoli jövőben (úgy tűnik), be lesz vezetve egy funkció, hogy jár ezüst azért, ha a játékos lelövi az ellenfél lánctalpát, és mások megsebzik utána
- legénység meghalása a tűztől nem lesz
- arra viszont van esély már most is, hogy ütközéstől meghalljanak
- 0.8.6-ben lesz valamennyi játék-optimalizáció
- előbb-utóbb meg fog jelenni, hogy a tankok hátukra forduljanak
- SerB arról, hogy a prémium tankoknak miért kell rosszabbnak lenniük a normáloknál: "Nem árulunk pwnage (ez nagy vonalakban, laza/elsöprő ellenfél megsemmisítést jelent) pénzért. Ha egy játékos elég jó, akkor képes kompenzálni a prémium tank gyengéit, szóval egyszerre tud pwn-olni és pénzt gyűjteni. Másképpen - vagy gyilkolsz vagy farmolsz. És az élvezetnek abból kell jönnie, hogy egyre jobbá válsz. Különben ez egyfajta drogfüggőség."
- vannak tervbe véve új prémium járművek
- WG munkatársak néha játszanak néha játszanak században, "átlagon felüliek"
- azzal a jelenséggel, hogy idióták századot csinálnak, hogy szakasztársat keressenek, nem fognak foglalkozni ("ne lépjetek be olyan századokba")
- ha kettő felderítő felvillant egy ellenséget, akkor a felderítési XP-t az a könnyű fogja kapni amelyiket a szerver először felvillantónak regisztrálta
- lehetséges, hogy a Königstiger és a Jagdtiger maximális sebessége buffot kap mint az IS-7, de nem kapnak lóerőbuffot (magyarul lejtőn gyorsabban mennek)
- nincs betervezve egyenlőre, hogy a játékosok többfajta álcamintát vegyenek ugyanabból az álcafajtából (pl. két téli-álcát)
- (DX: eredetileg itt trollkodás van, amit egy köv. postban javított SS, én ide már trollmenteset írom) 0.8.6-ban természetesen, az új osztályba kerülő arti magával viszi az addig rajta lévő XP-t az új osztályába
- annak a lehetőségén, hogy választható garázskinézet legyen elgondolkoztak, de egyenlőre alacsony fontosságú
- 0.8.6 arti kiszivárgások? "nincs komment"
- az oktatásban a mozgó Panther "active element" (aktív elem) ként lett megcsinálva. SerB azt mondja, hogy alapvetően lehetséges, hogy ilyen mozgó elemekkel pl. vonatok, autók, rendelkező pályák legyenek, de egyenlőre nem lesz a WoT-ban
- 57mm autoloader S-60 ágyú egyenlőre nincs tervbe véve, de lehet, hogy idővel lesz, mert ilyen ágyú volt a PT-76-on, az átütése az ágyúnak egyenlő a ZiS-4-el (SS:112mm a WoT-ban)
- új prémium 8as közepesek? "Mikor elkészülnek, ha egyáltalán"
- SerB szerint nincs kapcsolat az illegális "warpack" mod csomag és az illegális WoT klónok megjelenése közt
- a tank mozgékonyság kalkuláció nem lesz kiadva, mert "nagyon komplikál"
- prémium közepes autoloader? ("ha valaha tervezünk ilyet, majd szólunk")
- a fejleszett páncél mechanike a 0.8.6-ban csak az "egész része"
- minden szerveren azonos a játékmechanika, ez nem fog változni
- a nagyon távoli jövőben, lehetséges, hogy lesznek kifejleszthető tanktestek mint modulok
- elméletileg lehetséges, hogy egy pályán, több változata legyen azonos játékmódoknak (SS: pl. támadás mód, különböző helyzetű bázispontokkal), de a fejlesztők nem valószínű megcsinálják, mert mert így is összezavarodnak a játékosok
- a tankok képi modelljei lassan át lesznek dolgozva, hogy felkészüljenek a tank felfordulásának lehetőségére (pl. alul lévő menekülő ajtó), de ez nem a döntő faktor ehhez a vonás/funkcióhoz

Forrás: http://ftr-wot.blogspot.hu/2013/05/752013.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése