2013. május 19., vasárnap

19.05.2013

- az új javításban, a repeszpáncél szerepe a HEAT lövedékek ellen jelentősebb lesz, de a Panzer IV Schmalturm oldalsó "rács"-a még mindig nem fog repeszpáncélnak számítani (túl vékony) - "több ok miatt"
- a +/-25 véletlen átütés és sebzés nem lesz változtatva
- a Superpershing elülső repeszpáncélja igazából kettő egymás utáni páncéllemezből áll és utána jön a jármű páncélzata. De a második réteg páncél nem lesz figyelembe véve, mert a HEAT lövedékre tett hatása minimális
- K: "Mindig azt mondtátok, hogy a TD-k ugyan annyi XP-t kapnak, mint a nehezek és a közepesek és most hirtelen mégsem, hogyhogy?" V:" Hát ilyenek vagyunk - gonoszak és piszkosak."
- K: "Hogyan bízhatunk akkor a válaszaitokban?" V:"Vagy bíztok bennük vagy nem - ti döntésetek."
- K: "Azt mondtátok, hogy nem fogjátok megváltoztatni a prémium járművek tulajdonságait, és mégis ezt tettétek a LeFH-val - ezek után úgy gondoljátok, hogy az emberek fognak prémium járműveket venni?" V: "A tapasztalataink szerint, igen."
- SerB elmagyarázza, hogyan működik a célzás és lövés: "Van egy pont, ahová a tank a lövés pillanatában céloz. Utána, egy véletlen eltérés következik. Utána, a lövedék egy pályán halad, a pontból és az eltérésből kalkulálva - és, hogy az ellenséges tank egy része ott található-e a célban, vagy semmi sem található az útjában mikor megérkezik, az már attól a specifikus szituációtól függ. (SS: nem szó szerinti fordítás, át kellett dolgozni, hogy angolul érhetőbb legyen. Ez egy reakció volt arra, hogy egy játékos arra utalt, hogy a találat/mellé már a lövés pillanatában el van döntve.)
- ha a játék valósághű volna, akkor minden tank (kivéve az oroszokat), vagy nem tudná, vagy nagyon lassan (kézzel mozgatva) tudná forgatni a tornyát, ha a motor megsérül vagy megsemmisül (SS: az oroszoknak elektromos torony-forgatása van) - ezt ezért nem tették bele, hogy a játékosok ne sírjanak annyit
- az álca a 0.8.6-ban nem végleges, teljesen átdolgozott rendszer később kerül be
- SerB nem számít TD és arti áradatra miután az XP hozásuk megnövekszik a 0.8.6-ban
- az 5 arti hardcap marad a 0.8.6-ban
- a különleges arti célzókör lövedék elosztás mindkettő nézet, arti(szatelit) és normál módra is igaz
- Storm azt mondja, hogy minden ágyú pontosabb lesz a 0.8.6-ban, és amik már most pontosak azok mégpontosabbak lesznek
- a növekedett pontosággal kapcsolatban, a Mesterlövész medál feltételei nem változnak
- a 0.8.6-ban még mindig lesz különbség a kicsi és a hatalmas TD-k álca együtthatóiban
- a bokrok álca bónusza csak picit lesz nerfelve
- 0.8.6 nem hoz új legénység képességeket, az Álca legénység képesség ugyan úgy fog működni, mint 0.8.6 előtt
- Type 59 MM súlya nem fog változni a jelek szerint
- új emblémák lesznek az elkövetkező javítások valamelyikében
- 0.8.6-ban lesznek új pályák
- Storm azt mondja, hogy a Jagdpanzer IV és más hasonló járművek, alig lesznek érintve az álca változásokkal
- a hatalmas járművek nem kapnak nagy álca bónuszt a 0.8.6-ban
- a század arti korlátokat újradolgozzák, a jelek szerint a Bajnok századok T7-es artikat is vethetnek be (nincs több infó)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése