2013. május 21., kedd

20.5.2013

- Ruinberg utcái laposabbak lesznek a 0.8.6-ban
- Marschig (egy másik WG fejlesztő) elmagyarázza a lövedék repülésének mechanizmusát: ""(SS: amikor a lövedék röppálya számolódik), a játék nem számol a légellenállással, a Föld felszínének ívével vagy forgásával, és más ballisztikus részletekkel. A lövedékek ennek ellenére a fizika tankönyv szerint repülnek, "az objektum mozgása, vízszintesen ívben eldobva" fejezetből. Szóval, a röppálya kalkulációhoz, csak a sebességre, emelkedési szögre, és szabadesési gyorsulásra van szükség. Ugyanezen a tankönyv alapján, sima felületen a maximális távolságot 45°-nál lehet elérni. A röppálya szimmetrikus, vagyis az emelkedési szög azonos a becsapódási szöggel. A tank lövedékeknél a szabadesési gyorsulás 9,81. Arti lövedékeknél másként működik - a kezdeti lövedék sebesség és szabadesési gyorsulás külön számolható. Az alapja egy elméleti arti, maximum 1000m-es hatótávolsággal, 45°-os szöggel és 4mp-s lövedék röpidővel. Ha - sebességet változtatva - a távolságot állandónak akarjuk tartani, a szabadesési gyorsulást kell változtatni.
Más szóval: az egyesített maximum hatótávval, a lövedék röppálya nem számol a csőtorkolati sebességgel és mindig állandó.

- Arra építve amit Marschig írt, Storm megerősítette, hogy a játékban minden lövedéknek külön van beállítva a szabadesési gyorsulása. A tank lövedékeknek egységesen 9,81, de az artiknál különbözőek.
- a 0.8.6-ban pár fegyver maximum távolsága megváltozik
- 0.8.6-ban megváltozik pár hangeffekt. Megváltozott a különbség az AP és He lövedékek  becsapódási talaj hangja között, a HEAT tank találati hangja és a HE és AP tank találati hangja is változott.
- Szerdán lesz több infó a 0.8.6-ról.
- Később lesz infó a T10 jutalom tankokról.

- Az 5ös arty korlát nem fog megszűnni a 0.8.6-ban mert a fejlesztők először a változások hatását szeretnék megvizsgálni.
- Igaz a SU-26 elveszti a 122mm-es lövegét az XP-t nem adják vissza.
- A patch számokat a "belsőm óhajaink" alapján választják.
- A 0.8.6-ban a pontosság állás és vezetés közben is nőni fog.
- nem lesz nerfje a már pontos lövegeknek 0.8.6 után.
- Egyenlőre nem lesz Leopard prototype B mint prémium. Nincs elég infó róla még.
- Még ha nem is oldja meg a 0.8.6 az arty áradat problémáját nagyobb korlát nem lesz.
- Nincs patches kötve a CW változások mert azt online csinálják nem a kliensben.
- A lövedék sebessége  ugyan annyi az egész repülés során.

- Az álca így fog működni a 0.8.6-tól:
Régi álca: járműálcaérték*(álca képesség számítás)*1,25*1,05(25% álcaháló, 5% álcafestés)
Új álca: járműálcaérték*(álca képesség számítás)+0,25+0,05

 - 0.8.6 pálya nem városi hanem falus pálya lesz.
- Ebben a  pillanatban(0.8.6 előtt) nem lehet egyszerüen megváltoztatnia  TD-k credit szerző és XP együtthatóit.
- Nem lesz kompenzáció a régi és a 0.8.6 TD XP különbség miatt.
- a fejlesztőknek nincs egy "különleges" verziójuk a játékról amiben részletesebb grafika van.
- Megerősítették a  0.9.0 álca rendszer átdolgozást és ez már a részleges látszóságot si figyelmbe veszi.
- Át dolgozzák az álca háló és festés által kapott bónuszokat is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése