2013. május 12., vasárnap

12.05.2013

-Type 79 huzagolt csövű 105mm-el nem lesz
- a változtatások a Maus-on és a többi szupernehéz járművön a "szükségességük szerint" fog történni
- minden tanknak azonos az ágyú szórásnövekedés mértéke/aránya mikor megsérül az ágyú. Ugyan ez igaz a kilőtt lövész esetén is.
- az előző ponthoz kapcsolódóan, a T-62A-ra sem kivétel ez alól. (SS: egy játékos panaszkodott, hogy a megsemmisült ágyú/ halott lövész effekt túl kicsinek tűnik rajta)
- SerB azt mondja, hogy az "arcade"(DX: tudjátok az alap normál nézet xD) módban lövő arti rendben van.
- SerB állítása szerint, a WoT célközönsége nem voltozott. De a játék élete alatt egy bizonyos közösségi "rész" eltűnt, de SerB nem mond róla részleteket
- mikor csata közben mondjuk megszűnik a net és szétkapcsolsz, akkor újracsatlakozáskor vagy visszakerülsz a csatába ha még fut, vagy megkapod az eredményt büntetés nélkül - de mikor magad lépsz ki a csatából azért büntetést kapsz, különbözik ez a kettő esemény
- a speciális RU szerver filmet 05.09-hez ("a győzelem napjához") tényleg SerB szivárogtatta ki, lehet megkéri őket gyakrabban ilyenre
SS: itt a videó - csak oroszul (ami egyfelől kár, másfelől viszont, a szovjetek ünneplése nem biztos népszerű lenne az EU szerveren)

- a jelek szerint, a 0.8.0 videóban szereplő hangeffektek nem kerülnek a játékba
- britt technológia vagy amerikai TD ág a következő javításokban? "Majd elmondjuk, ha eljön az ideje"
- a második szovjet TD ág agresszív és gyors taktikákra való használatáról: "Minden TD a bokrok mögül lő - csak másik mögül. Némelyik azok mögül, amelyiket hosszú időbe telik elérni lassú sebességgel."
- ujjlenyomat acc. azonosítás nincs betervezve, mert "privát információ gyűjtésével" kapcsolatos legalizációs problémák is jönnének
- az Nvidia hibával kapcsolatban, mikor a játék összeomlik a fejlesztési ág, vagy más fejlesztőpanel megnyitásakor: ez egy Nvidia által okozott hiba, nekik kell javítaniuk (SS: a napokban kijött az új 314.22 es meghajtó - néhány orosz beszámoló szerint, ebben már orvosolva van)
- néhány játékos beszámolója szerint, e fent említett Nvidia hiba még mindig jelentkezhet a Jove mod csomaggal (DX: passz, hogy ez mi, mert sem mi, sem SS nem használunk modokat xD)
- egy külön "fejlesztők által javasolt" mod lista fel fog kerülni valamikor
- a WoT és WoWp acc. egyesítés (arany, stb.) nem fog megtörténni, amíg a WoWp teszterek ingyen kapják a teszthez az aranyat
- annak a lehetősége, hogy ki lehessen választani, hogy "több XP-t" vagy "több ezüstöt" kapjon a játékos jutalomként a csata után, nem lesz ("'nem vagyunk Heroes of Might and Magic")
- hivatalos újratöltés számláló: "kész lesz, amikor elkészül" (a jelek szerint nem a 0.8.6-ban)
- a jelenlegi visszajátszási rendszer, nem fogja támogatni a régebbi visszajátszásokat
- SerB azt mondja, hogy az új "különleges" 10es tankok jutalmak lesznek a kiemelkedő érdemekért
- Type 58-nek nincs "howitzer" típusú ágyúja, mert a történelemben sem volt
- SerB azt mondja, hogy a tankok dimenziói a játékban történelmileg hitelesek, azok a járműveknél amelyikek csak papiron léteztek, a dimenziókat "analóg járművekről"mintázták
- az új SEA szerver statisztika rendszer nagy valószínűséggel a többi szerveren is meg fog jelenni
- SerB szerint, a nehéz HE lövedékek nagy sebzést tudnak okozni az ellenséges tankon (példának a D-25 hatásáról a Königstiger-re beszél)
- a jelek szerint a "Konish" AP lövedék nem történelmileg hiteles, azért vezették be, hogy egy olcsó alternatívája legyen az arany lőszernek
- az FV215b nehéz tank lecserélésről: "Nem találtunk rá alkalmas nehéz tankot"
- a jelek szerint van alternatíva az FV215b 183 TD-re, "nincs komment"
- úgy tűnik, már elég információ áll rendelkezésre a japán ághoz (SS: nem vagyok benne biztos, hogy SerB mit akart mondani a válasszal, de úgy gondolom helyes az értelmezésem)
- valószínűleg nem lesz hivatalos bajnokság a történelmi csata módban
- a történelmi csaták nem fognak a CW-hez kapcsolódni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése