2013. május 30., csütörtök

30.05.2013

- lesznek még szovjet tankok berakva (SS: valószínűleg egy közepes és még egy nehéz ág legalább)
- az első játék amit SerB valah játszott a "Skeet shooting" volt 1974-ből egy BESM-6-on
- idővel, a lövedékek képesek lesznek az egész tankot átütni és mögötte lévő célpontokat eltalálni
- a játékbeli Prokhorovka-nak nem kell az igazi Prokhorovka-ra hasonlítania: "Sok Prokhorovka van a világban."
- SerB-t nem érdekli a "Fejlesztés alatt" oldal szekció
- SerB kb. 1-2 órát tölt naponta a fórumokon
- SerB válasza arra, hogy látta-e a War Thunder tankokat: "Láttuk. Majd elválik, hogy végül pontosan mi kerül a játékba. És mikor."
- a történelmi csaták nem lesznek egyhamar
- SerB a War Thunderről: "Mi - nem mint a konkurancia - erősen szeretjük a cybersportokat, ez már egy döntés. És a "történelmi csata" mint ami a konkurenciánál van - MiG 15 Sztálingrád felett - nem igazán tesz minket boldoggá. Ezt helyesen csinálni eléggé nehéz."
- SerB a War Thunder valósághűségről: "Ugyan az a sérülés modell (mint ami a WT-s) a tankokon - hogy a tank a lánctalp elvesztése után nem tud mozogni fél óráig? És, ha kilövik az ágyút - akkor annyi, nem tudsz lőni amíg meg nem javítod a bázison? Nem nincs szükségünk ilyen katyvaszra. Elég kevés ember akarja igazából - nézzétek meg mennyire kevesen játszanak a "valósághű csata" móddal a War Thunderban.
- SerB nem iszik teát és nem dohányzik
- lehetséges, hogy a britt artiknak lesz HESH lőszere
- a különböző nemzeteknek nem kell hasonló könnyű ágakkal rendelkezniük
- US teljesen könnyű ág valószínűleg lesz, a szovjeteknek még nincs elég járművük hozzá
-nincs tervbe véve, hogy a könnyű tankokat "ingyen helyként" kezeljék CW-ben (SS: vagyis, hogy minden csapatnak lenne pár extra helye kizárólagosan könnyű felderítő tankoknak)
- SerB arra számít, hogy a 0.8.6-ban a felderítők kb. ugyan olyanok maradnak, artiknak pedig nehezebb lesz eltalálniuk, szóval megnőhet a számuk
- K:"Ez a reakciód arra, hogy a Gamebox ellenpereli a World of Tanks-et?" (SS: a kínai cég amelyik egy WoT klónt csinált)
V: "Nincs komment. :)"
- nem minden kifejlesztett pálya került be a játékba, néhány nem ment át a rostán
- SerB szerint a pálya körforgás rendesen működik
- az apró arti névváltozások (Object 212 -> Object 212A) történelmi okok miatt lett a jelek szerint
- a 0.8.6-ban az arti lövedék röppálya nem változik, a sebesség nerf ellenére
- lehetséges, de még nem biztos, hogy az arti lehet top tank a csapatban
- lesz új aláfestő zene a játékban, de nem túl sok
- a britt arti ág igazából már készen van
- Sexton I azért lett csúsztatva, mert a fejlesztőknek először az új 10-es artikat kellett bearkniuk és kiegyensúlyozniuk
- T71 modell javítás (SS: jelenleg a T71 nem történelmileg hiteles, kettő különböző projekt keveréke) jelenleg nem prioritás
- különleges effektek, mint hó és eső lesznek idővel
- a sató-accok eldönthetik melyik pályán akarnak játszani, és ki is kapcsolhatnak pályákat a rotációból
- különböző napszakbeli csaták (hajnal, alkony, stb..) lesznek, de nem lesznek valós időhöz kötve
- valószínűleg nem lesznek új pályák a kezdőknek (1-es, 2-es szintűeknek), mert túl komplikált lenne az újoncoknak
- az arti lövedék sebesség azért lett nerfelve, mert a fejlesztők úgy érezték, hogy túl könnyű eltalálni a mozgó és manőverező célpontokat
- az ötlet, hogy a sérült lánctalp csökkentse a mozgékonyságot sosem volt tervbe véve

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése