2013. május 16., csütörtök

Storm: LeFH 18 premium arti

Kérdeztétek, hogy mi lesz a sorsa a prémium artinak. Ahogy írtam, amíg ki nem jön addig semmi sem végleges, de itt egy bejegyzés Storm-tól, ami egyenlőre semmisé teszi az én, marad az osztályában válaszom. Elnézést, de eddig így emlékeztem/tudtam. Nos íme Storm írása:

Storm igazából ezzel kijelentette, hogy a 0.8.6-ban a LeFH18 francia prémium arti 4-ről 5-ös osztályba kerül, a pontosságot nerfelik 0,49-ről 0,73-ra, a lőszer ára megduplázódik, a lövedék sebessége lecsökken.

Amúgy ez azt jelenti: az Összes 105mm-es német derp ágyúnak csökkenni fog a sebessége, nem csak ezé az artié

Akárhogy is, Storm azt mondta, hogy a "karakterisztikái" a LeFH-nak igazából változatlanok maradnak, mivel az új MM szórás miatt nem fér be a 4es szintbe. Storm válasza szerint, a lőszer ár egy "rendszer beli változás", és a jármű jövedelmezősége nem fog befolyásolódni.

Az arti pontosság nerfről.... Storm hamarosan elmondja, de egyértelműen tiszta, hogy nagy átdolgozáson fog átesni.

2 megjegyzés:

  1. Ha a lövedék sebessége lecsökken, az a pontosságot, az átütést vagy a sebzést befolyásolja?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem az átütést kéne befolyásolnia de ez itt lehet csak annyira vonatkozik hogy lassabban ér célba a lövedék. Artynál ez sokat is jelent.
      Derp ágyúval csak a távolra lövésnél.

      Törlés