2013. május 25., szombat

24.05.2013

- Storm a tracerek kivételéről a 0.8.6-ban: minden tracer, minden típusú járműnél, minden esetben (látszó, vagy láthatatlan) (az arti kivételével, látszó és láthatatlannál is) ki lesz kapcsolva, az arti "műhold" nézetében, a terület amin belül az arti észreveszi az ellenséges láthatatlan arti tarcerét le lett csökkentve (SS: nehezebb "ellenartizni")
- a kaliber alatti/HEAT nerf azokat a járműveket is érinti, amelyek ezüst lőszernek kaliber alattit használnak (magas szintű közepesek)
- az elkövetkező nyereség buff, a magas szintű járműveknél nem érinti a 8as prémiumokat
- a járművek amik XP buffot kapnak (arti/TD) nem kapnak kompenzálást az "elvesztett XP-ért", ami az alacsonyabb XP módosító miatt volt
-a jelenlegi információs politika (SS: vagyis, hogy a javítási jegyzetek már előre elérhetőek) folytatódni fog a többi javításnál is
- az új 320.18-as Nvidia meghajtókat nem tesztelte még a WG
- "lehetetlen" berakni működő gépágyút (SS: amik úgy működnének, mint az ágyú)
- légvédelmi tankok, ikerkapcsolt ágyúkkal nagy valószínűséggel nem lesznek a játékban
- a jelek szerint, multi-rakéta kilövők, mint a Katyusha (lánctalpas) nem lesz a játékban
- a tracerek nem a jobb láthatóságért lettek levéve
- a test modulok nem fognak 2013-ban kijönni, és nem TD exkluzívak lesznek úgy tűnik
- a fejlesztők még mindig tárgyalják, a legkevésbé kedvelt pálya kikapcsolásának lehetőségét

Pár válasz Storm blogjáról:
- jelenleg, a bokrok (amik néha FPS csökkenést okoznak néhány játékosnál) még nincsenek optimalizálva
- a fejlesztők még mindig gondolkodnak a statok/eredmények elrejtésének lehetőségén, hogy XVM és más olyan modok ne lássák a nyerési rátát és más statokat
- Sexton I nem kerül a boltba a 0.8.6-al, több tesztelésre van szükség az arti rendszerben hozzá
- a teszt szerver kapacitást növelni fogják, de csak picit (az előzőleg 8.5-ös teszt szerver kapacitásnövelés törölve lett valamiért)
- a T-50-2 / MT-25 csere a 0.8.7-re van tervezve
- az alacsony szintű prémiumok is kapnak haszonszerzési buffo
- az új XL Repesz páncél a szupernehéz tankoknak kb. 1,35 tonnával lesz nehezebb a jelenleginél
- "az anti-aliasing" -on dolgoznak lassacskán
- lehet, hogy a Repesz páncél még olyan buffot is kap, hogy csökkenteni fogja a legénység/modul sérülés esélyét
- a játékmotorban a hang teljesen új, nem a régi, csak átírt
- a franci járművek névváltozásai apró dolgok lesznek, mint a németeknél a pontok voltak
- nem lesz "Art of War" -szerű verseny a 8.6-ban
- E-10 TD lesz (később)

Még pár extra Storm válaszaiból
- játékbeli "noobmeter" (XVM) tervben van, de nem mostanság
- nagy és XL repesz páncéloknak különböző áruk lesz, a játékos nem választhat közülük
- M6A2E1 ("the Alien") haszon nem lesz buffolva
- lehet, hogy a Repesz páncél még olyan buffot is kap, hogy csökkenteni fogja a legénység/modul sérülés esélyét, de nem a 0.8.6-ban
- az XL repesz páncél nem minden járműnek készült egy bizonyos súly felett, a súly csak jelzőértékű
- úgy tűnik az új Nvidia meghajtókban végre javításra került a kezelőfelület hiba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése