2013. május 7., kedd

0.8.6 még egy kis arty info

Ezek sem véglegesek!!!

GW Panther
- T6-ról T7-re.
- Maximum sebesség 46km/h
- Alap felfüggesztés forgási sebesség 26 ről 24 re csökken. Második felfüggesztés 28-ról 86-ra.
- A löveg szórás amit a forgás okoz meg lett növelve mind kettő felfüggesztésre.
- Töltés idő és pontosság nerfelve.
- Alap motor kivéve.

Lorraine 155 50
- Kicsit több HP.
- Egy szinttel feljebb kerül.
- Terepen való közlekedés nerfelve.
- A löveg szórás amit a forgás okoz meg lett növelve.
- A forgási sebesség jobb lett mind 2 felfüggesztésre.
- Tűzgyorsaság nerfelve.
- Rádiók átdolgozva.

S-51
- A sebesség nerfelve (2km/h-val)
- Több HP
- Egy szinttel feljebb kerül.
- Mind 2 felfüggesztés terepen való haladása nerfelve.
- Mind 2 felfüggesztésnél nő a löveg szórása a forgástól.
- SU-14 követi 146k XP árral.
- Löveg mozgás nerfelve 6 ról 4 re.
- Az alap lövegnek duppla anyi lőszere lesz és picit jobb újratöltési ideje.
- B-4 nek 25%-al nagyobb újratöltési ideje, a szórás és célzási idő megnövelve.

US M12
- Egy szintel feljebb kerül.
- Max sebesség nerfelve.
- A felfüggesztés forgás szórás nerf tervben.

M37
- Egy szintel feljebb
- A mozgékonyság buffolva.
- Történelmileg hű páncél.

M40/43
- A lövegekhez nem nyúltak.
- A mozgékonyság nerfelve picit.

T92
- T10-re mozgatva.
- Buffolt forgási sebesség.
- A motorokat átdolgozták.
- A max sebesség nerfelve.

Batchat 155
- T10-re mozgatva.
- Új alap felfüggesztés.
- A második felfüggesztés terepen való haladása nerfelve.
- Forgási sebesség buffolva.
- A forgás okozta szórás 50%-al növelve.
- A látótáv nerfelve 380-ra.
- Autoloader 10 másodperccel lassabban tölt újra.
- A célzási idő megnövelve 10%-al.
- Új alap motor.

Object 261
- T10-re áthelyezve.
- A sebességet nem nerfelték.
- Új alap felfüggesztés.
- A második felfüggesztésnek jobb a terepen haladási képessége.
- Forgás->szórás 50%-al növelve.
- A forgási sebesség buffolva 24-re.
- A látótáv buffolva 390-re.
- Az újratöltési idő megnövelve 29.7-ről 35-re.

GW Tiger
- Buffolva a terepen való haladás.
- A forgási sebesség mind 2 felfüggesztésen buffolva 2-vel.
- 2szörösére nőtt a forgás->szórás.
- A látótáv buffolva 10m-el
- 210mm pontoság nerfelve 1/3-ra, újratöltési idő 20%-al nerfelve.

Lőszer változások:

150mm Gr.39 HE (pl.: Bison) - Sebzés növelve 300-ról 450-re.(HEAT marad 300)
150mm Sprg. L. erz. (Bison) - Sebzés növelve 200-ról 350-re. (HEAT marad 200)
122mm OF420SO (SU-26) - Sebzés növelve 270-ről 420-ra
122mm OF420SOMSH (SU-26) - Sebzés növelve 150-ről 300-ra
152mm 52OF500 (SU-5) - Sebzés növelve 360-ről 450-re

A többi lőszerhez egyenlőre nem nyúltak.

5 megjegyzés:

  1. Nem szeretem az artykat. Megölik a játékot. Ha már el kell viselni őket akkor meg max. 2 db/csapat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én 3 oldalról is nézem a dolgokat. Szerintem 3 darab még ami ideális lenne max.
      (Heavy tankos ként)E-100-al nagyon elkeserítő amikor töltéskor látom hogy 5 darab arty elől kell majd bujkálnom mert én leszek az elsődleges célpont...
      (Arty)De ha artyval vagyok akkor is zavaró ha rajtam kívül van még 4 arty a csapatban.
      (Light tank)Ha ligh tankkal vagyok viszont lehetne az egész ellenfél csapat arty! :D Kis Leo-val már Bruda Medált is kaptam értük.

      Törlés
    2. Magánvéleményem. Igen idegesítő lehet az 1lövésből kiölő arti. Főleg, ha 5 van belőle. De vegyétek figyelembe, hogy az artiknak mekkora célzóköre van, milyen hosszú az újratöltési idejük, mennyire gyorsan fordulnak, és éppen hogy áll a mázlifaktoruk.
      (Van T110E5-öm(imádom), még mielőtt artistának könyvelnétek el. Van sok mindenem (könnyű+közepes+TD-m is 7-8as szintig), többek között arti-m is van, bár még csak 6os. Azért nem egyszerű artizni sem, mert, ha nyer a csapat akkor az ellenfél kiabálja, hogy fuuu*** arti, ha veszítünk akkor meg előjönnek a useless(használhatatlan), idiot stb arty, a saját csapatból. Valamint abban biztos vagyok, hogy a játék direkte "elrendez pár meccset" (csak vicc). De ez igaz, hogy van olyan meccs, hogy minden találatom telibetrafál, és van olyan, ahol meg tudnék esküdni rá, hogy a célzókörömön kívül csapódik be a lövedék, és nem egyszer volt ilyen. Volt olyan teljesen beszűkült körben (amibe amúgy 3x befér általában egy tank) a legszélére csapódott a lövedék, kipróbáltam meg sem mozdítottam célkeresztet, hajszál pontosan ugyan oda a szélre csapódott be a második lövés.
      Általában az artik pedig csak arra tudnak normálisan lőni akit látnak, ha eltűnt akkor az plusz mázlifaktoros találat. (Persze én is el szoktam találni mozgó célokat, ha a köröm közepébe hajlandó menni a lövedék).
      Igen, átéltem többször, hogy egyszerre mind az 5arti rám lőtt,detrack-hit-javítás-detrack-halál, de cserébe a többieknek nem kell fél percig aggódniuk arti miatt és megnyomhatják köv. fedezékig a támadást. (Persze normál csatában, ki is kell fogni a jó társakat hozzá :D)

      Törlés
  2. Akkor én mit mondjak a Mausommal. Már várom, hogy buffolják.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is kíváncsian várom hogy milyen lesz a nehéz tankok buffja.

      Törlés