2013. február 5., kedd

04.01.2013.


-          A szovijet Gvozdika és Akacija nem fog bekerülni.

-          K: „A japán tankok modelljein dolgoznak már?” V: „Egyet már csináltunk a Kínai ágon” és „Ha kész vannak, tudatjuk.”

-          A fejlesztők megpróbáltak 20 és 30 emberes(csapatonként) csatákat csinálni a jelenlegi pályákon, de zűrzavar volt és technikailag a kliens sem bírta.

-          K: „SerB észrevetted már hogy hasonlítasz Nikolaj Bucharin-re a Bolsevik vezetőre a 20as évekből?” V: „Volt egyszer hogy üzleti úton egy 5 órás szünet nélküli káromkodás után lefeküdtem egy kanapéra a kabátomban szunyókálni és Viktor Kisliy elkezdett behozni „mauzóleumi kellékeket”…”

-          Az FV4202 lövedékek nem pattannak többet az átlagosnál.

-          A célzási szórást a löveg modul és a torony modul határozza meg nem pedig a lövedék típus.

-          A japán tankokkal kapcsolatban és Evilly válasza a 280mm-es ágyukrúl. (A játékos aki erről kérdezett csak a Yamato csatahajó lövegtornyát találta). SerB azt válaszolta a 10es szintű tankokkal kapcsolatban. „Nem a Yamato tornya, valószínűleg egy torony a 140mm-es ágyúval. Pár hónapon belül meglátjuk.”

-          A szakasz statisztika nincs figyelembe véve a tank egyensúly elosztásakor.

-          SerB azt állítja ha jól emlékszik akkor ha egy teljes csapat első KészségekElit alakulat” (BIA) és a második készség a „hatodik érzék” 95%on van akkor működik ha az Elit alakulat aktív.

-          A fejlesztők nem teszik közzé menyi xp-be fognak kerülni az új artyk.”meg kell várnia  tesztet”.

-          K: 6os és 8as szintő CW csaták, úgy mint a tank századok? V: „Megbeszéltük és ellett vetve. De lehet hogy lesznek különleges események ahol ez lehetséges lesz.

-          A fejlesztők nem gondolják hogy a creditért vehető arany lőszer felborította volna az egyensúlyt a játékban.

-          Mindegy hány fát döntesz ki egy helyen, álcázásilag a fák csak 1 bokornak fognak számítani, ez szándékos hogy a játékosok ne tudjanak „szuperbokrokat” készíteni aminek nagy az álcázó értéke.

-          A lőszer árát a löveg kalibere, sebzése, átütőképessége, a bemutatás éve és az egyensúly határozza meg.

-          A WoT-ot tabletekre elkészíteni 2 évbe telne, nem csak a portolásról van szó, hanem átdolgozásról is.

-          Gazdaságosság szempontjából kedvezőbb egy tankot felgyújtani vagy a lőszere rekeszt kilőni. Credit szinten sebzésnek számít de kevesebbe fog kerülni a lövedék. XP-ben is többet jelent mert a kritikus sebzés bónusz xp-t jelent.

-          A japán közepes ág valós tankokból fog állni (Chi-Ha, Chi-Ri, STA, STB említve), míg a nehéz ág inkább „ismeretlen” nehéztank projektek. A különleges Japán fogyócikk még nincs meghatározva, SerB egy pohár Sake-ra gondolt de ez nem lehetséges a játék korhatára miatt.

-          K: Az alacsony szintű Szovjet tankok mint a T-60, T-70, T-80, T-19, T-24, és T-46-5? V: „Amint kész lesz, kész lesz.”

-          Zimmeritet nem zárják ki a jövőre tekintve, de egyelőre nem lesz bevezetve.

-          egy „vedd vissza a véletlenül eladott legénységet” opció nincs tervben.

-          K: Szabad kamera a visszajátszásokban? V: Talán.

-          Egy Panther I tornyos Panther II-ő nem lesz berakva mint egy 8as szintű közepes tank mert ez az opció már létezik.(alap PII torony)

-          Nem lesz más legénységi szint a „Major” felett, mert történelmileg az ilyen magas rangúak nem vezettek tankot, még a Major is túl magas.

-          A 0.8.4 nem fog feltétlenül több mint 2 átdolgozott pályát hozni.(annak ellenére, hogy a 0.8.3-ban egy se volt).

-          K: A Panzer I és Panzer I Ausf. C sorsa? V: „Elmondom amikor eljön az ideje.”

-          A „nerf” után kevesebb játékos játszik Artykkal, nincs szó egyelőre további gyengítésről.

-          A játék kliens teli van kísérleti dolgokkal amik valószínű nem kerülnek be egyáltalán. Az egyik ilyen dolog egy új lőszer ikonja ami még nem lett bevezetve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése