2013. február 13., szerda

13.02.2013

-az artik játékba választásának száma lecsökkent kb. 40%-al (a hardcap és nerf után)
-amikor egy lövedék átüt egy repeszpáncélt, vagy lánctalpat, akkor nem változik a röppájája
-A Ferdinand-ot ebben az évben már nem mozgatják többet (Egy szinttel feljebb vagy lejjebb, vagy másik ágba)
-még mindig nincs eldöntve, hogy milyen lesz a 2. német közepes ág
-elsőbbségi sorrendben (legfontosabbtól kezdve): garage battles (mikor jelenleg a wiki szerint: 5 tankot kiválasztasz a garázsból és úgy indul a csata, és a egyfajta "respawn" ha megsemmisül tankod 5x) , lerepülő tornyok, történelmi csaták, több-torony (multi-turret) mechanizmus
-0.8.5-ben lesz új map
-nincs betervezve, hogy a támadó csapatban kötelezően könnyűk és artik lesznek a támadás játékmódban (hogy támadó csapatba/szerepbe kényszerüljenek)
-nincs betervezve 4. felszerelés/fogyócikk slot
-a VK3601 nehéz tank lesz a 0.8.4 után, lehetséges, hogy az MM súlyozása is változni fog
-lehetséges, hogy a tankok kiálló részei (antennák, stb.) árnyékot vetnek majd
-az EU ág túl messze van még ahhoz, hogy a fejlesztők tudják, hogy milyen szimbólum lesz rajtuk
-T23 nem lesz eladva (SS: a valódi válasz egy egyszerű "Nem" - nem igazán tiszta, hogy  játékos rendes vagy prémiumkénti eladásra gondolt egyáltalán - így nem tiszta, hogy Storm mit értett a válasz alatt)
-Leopard 2 prototype nem lesz (Igen az emberek kérnek ilyeneket)
-K:"Miért nincs Észak-Kóreai zászló a WoT-ben?"V:"Amikor a katonai stratégiák géniuszainak legnagyobbika, az új csillag, a briliáns Kim Jong Un elvtárs megengedi a kóreai elvtársainak, hogy játszanak a WoT-al, azonnal foglalkozni fogunk a problémával.
-Fiat 3000 be lesz rakva, de más mutációi az FT-17-nek("Russkij Reno", US M1917) nem. A japán 1-es szintű tank lehet a "Kogata Sensha", de SerB megmondta, hogy már van már valami más az 1-es japánnak.
-olyan opció, hogy a játékosok csak olyan csatákba lépjenek be, amiben csak szakaszok vannak, nem lesz
-annak bekapcsolása, hogy sniper módban, a lövés után beremegjen a tank nem hozna semmilyen előnyt a játékosnak, "csak csinosabb lenne"
-nem lesz legyénység átképzési kompenzáció mikor a VK32601 nehézzé válik, még ha médium is fogja követni. "az újraképzési költség minden osztálynak azonos aranyban, szóval mi lenne a különbség"
-a különböző járművek, különböző mennyiségű xp-t kapnak különböző osztályok megsemmisítéséért, pl. egy könnyű több xp-t kap egy arti megsemmisítéséért, mint más osztályban lévőért
-a Kínai T-34-nnek azért van modernebb felfüggesztése, mint a Type 58-nak (aminek a "klasszikus" T-34 felfüggesztése van) a játékban, mert a fejlesztőknek egy olyan képük van róla, amin ez a felfüggesztés szerepel
-SerB szerint az, hogy a britt Nuffield TD-nek két ágyújuk van, nem probléma, mert a második ágyú csak dísz lesz és a járműnek két töltője lesz. Még amikor a "multigun" mechanizmus bevezetésre kerül is, a második kisebb ágyú, akkor is csak dekoráció marad, mert a becsapódásuk és az átütő erejük elhanyagolható (20mm Polsten)
-az átütési grafikák/megjelenítődések szisztémája lehet, hogy fel lesz javítva, de nem mostanában
-a 310-es Nvidia driverekben vagy egy bug, ami a játék összeomlását okozza a fejlesztési ágban - Storm a 306-os driver használatát javasolja
-ez a kép a Valentine AT-ről

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése